Kristof Van Loy, zaakvoerder van Rent A Lounge, strijkt met zijn successtory Beobab Beach Club vanaf 17 mei tot 1 september neer in de industriezone Klein Gent op de terreinen tussen Frame 21 en Henrad in Herentals.
Vorig jaar posteerde de bekende event-organisator de Beach Club op de parking van KVC Westerlo met een dagelijkse overrompeling als gevolg. In Herentals mikt Van Loy dit jaar op 50.000 bezoekers.
De Beobab-nachten blijven legendarisch, zeker die ook tijdens de WK-matchen van de Rode Duivels op mega 4K-schermen. 'Wat een exotische ambiance', klonk het in de Kempen en ver daarbuiten.
'Nieuw dit jaar is het sushirestaurant'
Zoals vorig jaar staat er weer een cocktailbar, 2 restaurants, een tropische tuin en een zwembad klaar om de massa fans te verwennen op zo'n 2.000 m2.
'Er gaan heel wat verschillen zijn, met vooral ook aandacht aan de bedrijfswereld', weet Kristof Van Loy. 'We gaan zelfs met een unieke verrassing op de proppen komen. Wat dat precies wordt, is nog geheim maar het heeft met Cuba te maken.
De locatie is nu perfect. Er is een goede zichtbaarheid vanaf de E313-snelweg, een goede ontsluiting voor mensen die van verderaf komen en de locatie is omgeving door gebouwen, wat geluidsoverlast tegengaat.
Ook voor bedrijven werken we speciale vip-formules uit zodat ze 's middags kunnen komen lunchen, of hun bedrijfsfeest in Baobab Beach Bar kunnen organiseren', vervolgt de enthousiaste organisator. 'We plaatsen een vip-tent over een tent met twee verdiepingen. Ook bedrijven die graag partner worden, zijn nog steeds welkom.'
Automatische kassa
Voor een vlottere betaling aan de bar wordt het kassasysteem geautomatiseerd. Bezoekers krijgen een soort bankkaart, waarmee ze een hele zomer kunnen betalen.
Voor de promo werkt Van Loy samen met enkele bekende BV's waaronder ex-Miss België Annelies Törös en de Herentalse Celine Van Ouytsel. Zij werken alvast mee aan een promofilmpje dat in het buitenland opgenomen zal worden.
Wil je partner of sponsor worden van de unieke beachclub? Mail info@baobabbeach.be
16 weken full exposure, +/- 50.000 bezoekers, wekelijkse events en nationale reclame.
(kvl-bs-pp) Foto's Leo Brouwers / Nnieuws archief editie 2018 bij KVC Westerlo.